dilluns, 18 de gener del 2016

Excursió al museu Agbar

Avui ha sigut un dia fantàstic. Jo i els meus companys em passat el dia a un museu d’aigua anomenat Agbar. A l’inici del dia quan tots estàvem al pati de l’escola esperant l’autocar, parlàvem de qui s’assentava amb mi , i com jo no tenia parella i al final vaig trobar a una persona que tampoc en tenia. Durant el camí cantàvem i parlàvem. 

Quan vam arribar al museu ens van dividir en dos grups un grup es va quedar esmorzant i l’altre, vam anar a fer la visita pel museu. Allà ens van presentar a la Carlota, que va ser la nostra guia per tota la visitar. Llavors vam anar a un pati que hi havia darrere i ens van començar a explicar que els egipcis abans, per trobar les aigües subterrànies, hi havia unes persones que podien detectar amb unes barretes, aquelles persones es diuen sauris.  A la primera sala ens van ensenyar unes grans màquines, eren tres o quatre però  eren molt grans en total pesava deu tonelades. Més tard vam pujar al pis de d’alt, allà vam veure màquines que transportàvem aigua per tota la ciutat. Allà vaig veure una peça encara més gran que la de abans i aquesta pesava vint tonelades.

Al acabar de veure totes les sales, el meu grup va anar a esmorzar. A les hores el meu grup va anar a fer les activitats de les formes d’aigües, i a mi aquesta activitat em va agradar molt. Quan vam acabar totes les activitats, vam pujar a l’autocar i vam anar a un parc a dinar i jugar torts junts, fins que vam tornar cap a l’escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada